Opptak 2021

Her finner du litt info om ledige plasser og opptak 2021

Vi har for tiden ingen ledige plasser hos oss, men fra august 2021 vil vi igjen ta inn nye barn. Søknadsfristen er 01.03.21, og søknadskjema finner dere på www.moss.kommune.no

Vi vet av erfaring at mange foreldre er tidlig ute med å søke plass, og vi har allerede nå begynt å få forespørsler om det er mulig å komme på omvisning i barnehagen. Slik smittesituasjonen er i forhold til Covid-19, tar vi ikke imot besøk og omvisninger nå. Dersom smittesituasjonen er annerledes i slutten av januar / februar, vil vi vurdere om dette er forsvarlig å gjennomføre. Har dere spørsmål om barnehagen, finner dere en del informasjon her på hjemmesiden, eller send oss en mail på adm@bredsandkrokenbhg.no, så skal vi svare på det dere lurer på. Det er også mulig å ringe daglig leder på telefon 90 95 41 92.